Nazwa spójna z działalnością

O tym, jak ważna jest nośna pod względem reklamowym nazwa firmy, nie trzeba nikogo przekonywać. Wiedza o tym doskonale specjaliści od reklamy i budowania wizerunku marki, a coraz częściej zwracają na ten szczegół uwagę również przedsiębiorcy. Na szczęście nastąpiła spora zmiana w świadomości znaczenia nazw, bo przed laty funkcjonowało na rynku mnóstwo firm z nazwami, o które łatwo było sobie połamać język, pozbawionymi wdzięku i najczęściej w jakiś nie do końca jasny sposób mającymi nawiązywać do rodzaju działalności w połączeniu z fragmentami imion i nazwisk właścicieli. Do dziś na starych szyldach straszą przechodniów takie nowotwory językowe, ale ku zadowoleniu wszystkich takich potworków jest coraz mniej. Troska o nazwę firmy owocuje oryginalnymi nazwami bazującymi na skojarzeniach z profilem działalności, często odwołując się nawet do erudycyjnej wiedzy. Doskonale sprawdzają się nazwy jednowyrazowe, maksymalnie składające się z dwóch słów, bo klientowi będzie znacznie łatwiej zapamiętać taką markę niż długi opis wszystkich rodzajów działalności usługowej i handlowej, jakimi dane przedsiębiorstwo się para, bo i takie konstrukcje czasami bywały w użyciu. Jeśli uda się przy tym znaleźć słowo, które dobrze brzmi i łatwo zapada w pamięć, to sukces w budowaniu wizerunku firmy murowany.

Znalazłeś się tutaj dzięki współpracy z poniższym serwisem:

error: Content is protected !!